מחירי הדיור בישראל עולים, על פי נתוני משרד השיכון, מכיוון שיותר זוגות טוענים כי אינם יכולים לעמוד בעלות הדיור. מדד הנכסים של דלויט מראה כי העלות הממוצעת של בעלות על בית בתל אביב בשנה שעברה הייתה יותר מכפליים מזו של 67 הערים באירופה שנכללו במחקר.

למידע נוסף בנושא של מחירי דירות בתל אביב כדאי להעיף מבט ב- https://israhouse.co.il/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94%D7%95/

בתל אביב שכר הדירה הממוצע לדירת 3.5-4 חדרים הוא 3,884 שקל לחודש, שזה יותר מכפול מהעלות של דירת ארבעה חדרים. המחיר הממוצע של דירת ארבעה חדרי שינה הוא כ -1.8 מיליון שקל, בעוד חמישה חדרים זמינים תמורת 2.3 מיליון שקל.

שכר דירה בישראל משולם בדרך כלל בשקלים, אך בעלי הדירות יכולים לאפשר לדיירים לשלם בדולרים או יורו. ישנן גם דירות במדינות אחרות כמו גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד ובריטניה.

במרכז תל אביב, למשל, התשואות הן 3-4% ונחשבות טובות מאוד. התשואה הממוצעת על דירת חדר שינה אחד במרכז העיר נמוכה מאוד, התומכת בדעה כי הנכס במחיר מופקע במקצת.

לבעלי הכנסה פנויה גבוהה יותר, אפשרות קיימא היא דירת שירות בתל אביב. מגורי סטודנטים וחיים בקמפוס הם לא דברים, אך דירות סטודנטים מיועדות במיוחד עבור הלומדים בעיר, ולכן ניתן לצפות למצוא דירות שירות. אם אתה רוצה לחיות במצב עצמאי יותר ומוכן להוציא יותר כסף לחודש, יש גם שכר דירה. שכור חדר בתל אביב ותהיה לך קבוצה חדשה של חברים ואנשי קשר. תוכלו למצוא חברים לדירה שגם עובדים וגרים מחוץ לערים. דירות השירות בתל אביב הן מודרניות ומפוארות וכוללות שירותים רבים כמו מטבח, סלון, חדר אמבטיה ואפילו חדר אמבטיה.

כששוכרים חדר בתל אביב, יהיה עליכם לחלוק את הנכס כולו עם חשבונות השירות לחשמל וגז. היינו מרוצים מהתעריפים הנמוכים יותר, אך אנו מקבלים יותר ויותר. הם אופציה נהדרת לבעלי הכנסה פנויה גבוהה יותר ואורח חיים עצמאי יותר.

כשאתה מחליט לשכור דירה בתל אביב, ודא שאתה עובד עם חברה אמינה. חברה רצינית יכולה להבטיח לכם יותר כי הדירה שלכם תהיה מקום בטוח לגור בו במהלך שהותכם בתל אביב.

אנו מראים לך באופן בלעדי את המחירים הטובים ביותר עבור דירות בתל אביב שאינן בשום רשימה אחרת, כגון הדירות היקרות ביותר, הדירות הזולות ביותר והמחירים הגבוהים ביותר.

המחירים הטובים ביותר לדירות בתל אביב: הדירות היקרות ביותר, הדירות הזולות ביותר והמחירים הגבוהים ביותר בתל אביב.

הגודל אמנם עשוי להשתנות בהתאם לבחירת חדרי השינה, אך דירה בתל אביב יכולה להיות בגודל של עד 150 מ"ר והיא התחלה, ואף להגיע לגובה של 1,500 מ"ר. בתל אביב תוכלו לקבל בית של פחות מ -2,000 קיבוצים או עד 3,200 קימצ'י (1.5 מיליון דולר), עם מקסימום 3 חדרי שינה ו -2 חדרי אמבטיה.

השכרת דירת שני חדרי שינה עולה בין 3,500 ל -4,250 שקל בחודש, ועד 2,000 קימצ'י (1,200 דולר) בחודש. שוק הנדל"ן של תל אביב בדרך כלל יקר יותר, אך השוק בחיפה היה זול יותר. בשנת 2012, מחיר דירה עם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה עם מקסימום שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה ברישום היה 6,800 דולר. זה אותו הדבר כמו בשתי הערים האחרות תל אביב וירושלים, כמו גם בעיר באר שבע.

המצב קשה במיוחד בתל אביב, שם לוקח למשק הבית הממוצע 13 שנים לקנות בית, כמעט כפול מהממוצע הארצי. הסיבה למחירים הגבוהים של בתים בישראל היא שהם בנויים בגדלים שונים, נעים בין דירות שניים, שלוש וארבע מיטות לדירות שלושה חדרים ושני חדרי אמבטיה. המגוון הזה הוא רק אחד מהדברים הרבים שהופכים את תל אביב למקום נהדר לחיות בו. יש בו מרכז עסקים סואן והוא מהווה מרכז בינלאומי לישראל, ובו דירות המגורים יותר מ -1.5 מיליון איש מרחבי העולם, כמו גם ישראלים רבים.

כחלופה זולה יותר, השכרת דירה או דירה שלמה יכולה להיות אפשרות טובה עבור אנשים בעלי הכנסה נמוכה. הסיבה לאופציה זו היא שיש מקום להשכרה בתל אביב, והסבירות למצוא כזה גבוהה בהרבה מאשר באזורים אחרים בארץ. ניתן לשכור חדרים ליחיד או זוגי במחיר של פחות מ -1,000 עד 2,500 דולר לחודש – אם אתם מחפשים דירה או נופש, שכירת דירה יכולה להיות קשה להשיג. באופן כללי, אתה יכול למצוא דירות במחיר נמוך מ -1,000 עד 2,500 דולר בחודש, אך בדרך כלל יש אפשרויות יקרות יותר עבור אנשים בעלי הכנסה נמוכה יותר, כמו אלה בקצה התחתון של הספקטרום. אם אתם מחפשים מיקום, שקלו את האזור סביב העיר העתיקה והגדה המערבית, כמו גם את דרום ישראל. באזורים אלה קיים מבחר רחב של דירות נופש ודירות להשכרה, החל מדירות חדר שינה אחד קטנות ועד לבנייני דירות גדולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *