שעון הוא לעתים קרובות תכשיט מתאים לגבר בגלל הפונקציונליות שלו, אך חפתים, עניבות וקליפס רכשו לגיטימציה זמנית באותה עילה. כשמדובר בתכשיטי גברים, צמידים הם בהחלט הכל והסוף – גם לשעונים וגם לטבעות. ווים וצמידי עוגן הם אידיאליים עבור רוב הגברים, במיוחד עבור בחורים שמנסים תכשיטים בפעם הראשונה. חפתים הם ללא ספק היצירה השחוקה ביותר בכל הנוגע לתכשיטי גברים, מלבד טבעות, והם גם אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור גברים באופן כללי.

כשאתה זוכר לקנות תכשיטים ואביזרים לגברים, עליך לזכור שגם גברים מכינים את התכשיטים בעצמם, אז זכור להכין אותם בעצמך.

אם אתה עדיין לא בטוח איזה תכשיטים האיש ילבש בחייך

ייתכן שזו אחת הקטגוריות הקלות והחכמות ביותר לבחור שרשרת. אם אתה מסתכל על רעיונות התכשיטים של גברים ובעלך הוא מישהו שלא עונד תכשיטים, אז תמיד יש אפשרות ליצור טבעת מפתח. עכשיו שאתה יודע את היסודות, בדיקת הטיפים עוזרת לך לדעת היכן אתה נמצא כזוג, בין אם זה ליום הולדת, יום נישואין, חופשה או סתם לעצמך. פעל לפי הכללים שלמעלה כדי לבחור איזה סוג תכשיטים אתה רוצה לשמור ומה אתה יכול לתת להם. מכיוון שרוב הגברים מעדיפים ללבוש חתיכים, הם מתמקדים בעגילים פשוטים עשויים מתכות יקרות ואבנים. יש גברים שחושבים שתכשיט בצבע זהב או כסף הוא רעיון טוב מכיוון שניתן לענוד את התכשיט בכל צבע, לא משנה באיזה צבע יש ליום. נשים רבות רוצות לוודא שמה שהן לובשות ביום נתון עשוי מאותן מתכות.
למידע נוסף על תכשיטים לגברים מכסף ניתן להעיף מבט ב- אינסטלטורבתים.com

עבור רוב תכשיטי הגברים הייתי מציע ללבוש מינימום אם אתה רוצה לענוד שרשרת גברית. אם אינך חובש שרשראות, עדיף לבחור חתיכה שברור שהיא גברית.

אם אינך מוצא את האבן המתאימה לתכשיט

שקול פריטים המכילים צבעי אבן או צמידים עשויים חרוזים צבעוניים או סיבים. אם יש לך טבעת או טבעת שאתה עונד כל יום, אז שלב שעון בתכשיטי היום שלך אם אתה רוצה להשתמש בו. מומלץ לחפש משהו עדין בעת בחירתכם, אך אם הגבר שאתם קונים עבורו עשוי ללבוש יותר מתכשיט אחד, זו כמובן טכניקה מכריעה לשימוש כאשר לובשים יותר מתכשיטים אלה. , במיוחד על אותה זרוע, כמו צמיד או שעון יהלום.

עבור תכשיט ראוותני, הוא לא צריך להיות ברוחב של יותר מ- 5 מ"מ, ובאותה תקופה כמו טבעת הנישואין.

אם יש לך להקת מטאל

זה יותר כמו תכשיט, אבל בסופו של יום זה לא משנה. בעוד שצריך לבחור תכשיטים משובחים לנשים על פי טעמם והעדפותיהם, רעיונות למתנות לגברים חייבים לקחת בחשבון את דרישות חיי היומיום של הגבר. לא משנה באיזה תכשיט תבחרו, לא משנה איך תבחרו משהו שאתם לובשים כל יום בקלות, חשוב לחפש משהו שאתם באמת אוהבים ולובשים.

ישנם מגוון סוגים של שרשראות לגברים

כולל צמידים, עגילים, טבעות ותכשיטים אחרים לגברים ונשים. במידה רבה, התקציב שלך קובע כיצד מייצרים תכשיט לגברים, אך ישנן דרכים רבות ושונות לבחור צמיד לגבר. יש אנשים שלווים ורגועים מאוד, ולכן הם מעדיפים בדרך כלל צמיד פשוט עם כמות קטנה של זהב או כסף עליו, כמו למשל צמיד זהב.

נשים צריכות להימנע מעגילים וזרועות מלאות בצמידים, ואילו גברים צריכים לענוד צמיד פשוט עם כמות קטנה של זהב או כסף עליו. באופן כללי, גבר צריך למזער את התכשיטים שלו וללבוש רק כמה תכשיטים קטנים כמו שרשרת זהב או צמיד כסף.

כמו נשים העונדות תכשיטים, גבר העונד תכשיטים צריך להיות מודע לאירועים ולמצבים בהם עליו לענוד אביזרים.

במקרה שתחליט ללכת על תכשיטים

עדיף לבחור שרשרת, עגיל או צמיד ולחשוב על העיצוב. אם אתה רוצה לדעת יותר על מכירת תכשיטים או לראות כמה שווה התכשיט, בקר אותנו. בואו נתחיל במקום טוב ונראה כמה טיפים וכללים שניתן לכם עכשיו על האופן בו אנו בוחרים שרשראות לגברים. השרשרת הקלאסית היא נקודת המוצא הטובה ביותר עבור אדם הזקוק לעזרה בפיתוח רעיונות לענוד תכשיטים. לפני שתענוד את השרשרת שלך, עליך להיות מודע לטיפים או לכללים שאתה עוקב אחריהם שאני אתן לך עכשיו.