קרדיט תמונה FREEPIK

האינסטגרם של החברים הכי טובים שלכם גדוש בתגובות נרגשות על התמונה האחרונה שהם העלו, בה הוא כורע ברך ומחזיק טבעת יהלום והיא בפנים מופתעות ומאוהבות – וכך הם מספרים לכל החברים ללא מילים שהם מ-א-ו-ר-ס-י-ם!!! התמונה המיוחדת הזו מעלה בכם התרגשות גדולה, ומעבירה גם לכם מסר ללא מילים והוא שאתם הולכים לתכנן עבורם מסיבת רווקים/ות מיוחדת ומקורית שהם לא ישכחו לעולם.

כמו כל השושבינים האחרים, וודאי גם אתם שוברים את הראש בנוגע לדרך בה תפיקו את המסיבה הטובה ביותר עבור החברים הכי טובים לכם, כי הרי קיבלתם לידכם תפקיד מהותי שיותיר בכלה/חתן לעתיד זיכרונות מיוחדים משעות הרווקות האחרונות. כדי שתצלחו את המשוכה הזו ללא בעיה, ריכזנו ממש כאן את כל הטיפים, מידע ופרטים שכדאי לכם להכיר לקראת המסיבה הגדולה שתערכו. לשם כך התייעצנו עם המומחים בתחום האירועים והמסיבות, הלוא הם החבר'ה מפורטל קרמל שמדברים, אוכלים ונושמים את עולם הפנאי והאטרקציות בכל יום ולכן גם יעזרו לכם להפיק את המסיבה הטובה ביותר.

תכנון מקדים לקראת המסיבה

מסיבת רווקים ורווקות מוצלחת היא כזו המתחילה בתכנון מקדים, יעיל ונכון הרבה לפני שמגיע היום של החגיגה. לכן דבר ראשון עליכם להכין רשימה של כל החברים והחברות שיגיעו לחגוג את מסיבת הרווקים/ות, כאשר החתן/כלה לעתיד יתנו לכם את האישור האם להזמין את אותם משתתפים (כי מי רוצה לפגוש במסיבה שלו אנשים שהוא לא היה איתם בקשר טוב לאחרונה?!).

לאחר סגירת הרשימה הסופית שלחו הודעות לכולם בנוגע למסיבה המתוכננת, ומומלץ בחום לפתוח לשם כך קבוצת ווטסאפ בה כולם יוכלו להתעדכן ולשתף במהלך כל שלבי הארגון לקראת המסיבה. באמצעות הקבוצה המשותפת תוכלו לעדכן על יום ושעה בה המסיבה תערך, לקבל אישורי הגעה של כולם, לשמוע ולשתף בהעדפות אישיות של כל המשתתפים וגם כמובן להיערך מבחינה תקציבית לקראת מסיבת הרווקים/ות.

מקומות מומלצים למסיבה הגדולה

השלב הראשון שיש לעשות כאשר מתכננים מסיבת רווקות ורווקים, הוא למצוא מקום מתאים לערוך בו את המסיבה, במיוחד אם מדובר על מסיבה שמתוכננת להיערך בעונת הקיץ החמה והעמוסה. בעונה הזוז יש הרבה זוגות שבוחרים להתחתן, ולכן חשוב להקדים ולמהר למצוא מקום אידיאלי לחגוג בו את מסיבת הרווקות של הזוג המאושר. בעונות החמות בשנה כמו אביב וקיץ ההמלצה היא למצוא מקומות שיש בהם בריכה כמו וילה, חוף הים או צימר מבודד שישלבו מקום מרווח ונעים לחגוג בו וגם מים מרעננים לטבול בהם.

בעונות הקרירות יותר כמו סתיו וחורף כדאי להעדיף למצוא מקומות סגורים ומקורים שיתאימו למסיבה כמו לופט, ספא, מועדון סטנד אפ, מועדון קריוקי או מקומות אחרים בהם בדרך כלל ניתן לחגוג את המסיבה וגם למצוא אטרקציה כיפית שתתאים לקונספט החגיגה.

אטרקציות למסיבת רווקים/ות – מה האפשרויות ולמה אסור לוותר על אטרקציה

אטרקציות למסיבות רווקים ורווקות הן בין הפעילויות המומלצות והטובות ביותר לכל סגנון של מסיבה, בין אם מדובר על מסיבת רווקות/ים אינטימית וקטנה או מסיבה גדולה ורבת משתתפים. אטרקציה למסיבת הרווקים מוסיפה הרבה תוכן לכל האירוע, במיוחד כשמדובר על אירוע בו רוב המשתתפים לא מכירים אחד את השני ואטרקציה סוחפת ומלהיבה תגרום לכולם להשתחרר ולהתחבר בצורה מהנה וטובה יותר.

אז אטרקציות במסיבה הן חובה, אבל איך מוצאים אטרקציה שתתאים לאופי של החגיגה המתוכננת? ההמלצה שלנו היא לבקר בפורטל קרמל ולהתרשם מהיצע האטרקציות והאפשרויות המפורטות באתר. החיפוש הוא מהיר ופשוט – נכנסים לקטגוריה של מסיבת רווקים/ות, ממקדים את הבחירה באמצעות סינון של אזור גיאוגרפי ומגלים שלל הצעות לאטרקציות כמו סדנת קוקטיילים, סדנאות בישול ויצירה, סטנדאפיסטים, סקסולוגיות ועוד מגוון ענק של אטרקציות נוספות.

נוסף לחיפוש מהיר ונוח של אטרקציות למסיבה, תוכלו ליהנות גם מהנחות והטבות בלעדיות באתר באמצעות רכישה של שוברים וקופונים אונליין לאטרקציות נבחרות. מימוש ראשון באתר יקנה לכם הנחה נוספת של 5 ₪ – הקלידו את קוד הקופון XXXX ותחסכו.

טיפים לגבי אוכל ואלכוהול במסיבה

שיר הילדים האהוב אומר כי אין חגיגה בלי עוגה, ובמקרה של מסיבת רווקים/ות נכון לומר כי אין חגיגה בלי אלכוהול ושתייה – ולכן חשוב לקחת בחשבון בתכנון המסיבה ובתקציב הכללי את העניין הזה, נוסף על האוכל והכיבוד שיוגש לכולם. הזמינו כמות של אלכוהול על פי כמות המשתתפים, בדגש על סוג השתייה המועדפת על אלו ששותים כדי לא להגזים בהוצאות ולא להישאר עם בקבוקים מיותרים (וזכרו כי שותים באחריות וכמובן לא נוהגים!).

גם בנוגע לאוכל שיהיה במסיבה כדאי להיות מאורגנים וערוכים בהתאם, ולחשב מראש האם הזמנת אוכל מוכן תהיה זולה יותר מבחינת עלויות או שעדיף שכל משתתף יכין בביתו מנה מסוימת כך שבסופו של דבר כולם יחסכו בהוצאות למסיבה, וגם יהיו מגוון מנות טעימות ומשביעות להנאת כולם.