צימר אחוזה בלב העתיקה, הגליל העליון, צפת. צילום- יח"צ

מרגישים שהאהבה היא לא בדיוק כמו שהייתה? זה לא הזמן לוותר. צימרים בצפון לזוגות יציתו את האהבה שוב.

כל זוג, גם אם מדובר בזוג מבין והרומנטי ביותר, מגיע לשלב שבו הוא צריך יותר זמן לעצמו כדי לתחזק את הזוגיות. חופשה מרגיעה יכולה לתת את המענה הדרוש, ואם כבר לצאת לחופשה אז בתוך צימר בצפון לזוגות. ישנם צימרים המיועדים במיוחד עבור זוגות, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התנאים שהם מציעים. אז כל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מחופשה בצימר לזוגות הוא למצוא את הצימר הנכון ולהזמין אותו בהקדם, לפני שזוגות אחרים יתפסו אותו.

מדוע דווקא צימר בצפון?

בני זוג רבים מחפשים פרטיות בחופשה שלהם. פעמים רבות הם אינם רוצים להידחק בין האורחים השונים בבתי הארחה, ומעוניינים לבלות כמו שצריך. מבחינה זו צימרים בצפון לזוגות הם המקומות המושלמים ביותר. הם מספקים שפע של פרטיות לצד פינוקים שונים ומגוונים. זה מתחיל מאמבטיה טובה עם תחליבים ומגבות נקיות, ממשיך עם ג'קוזי חמים ועיסויים מפנקים בהזמנה אישית ונגמר בשחייה רומנטית בבריכה הממוקמת תחת כיפת השמיים. כדי לתבל את האווירה יש גם בקבוקי יין ופינוקים נוספים.

מעבר לכך, הצימר מספק לכם הזדמנויות לעשות יחד את הדברים הקטנים ביותר, כמו הכנת ארוחת ערב או שיחת נפש עד אור הבוקר, דברים שאולי אינכם עושים בחיי היום יום בגלל השגרה העמוסה.

הצימר שמתאים לכל ההזדמנויות

בחיינו יש הזדמנויות רומנטיות שונות וסיבות טובות לצאת לחופשה בצימר בצפון. כדאי לנצל את ההזדמנויות האלה כמו שצריך:

  1. יום האהבה.

לא משנה אם אתם חוגגים את ט"ו באב או את הוולנטיין, תוכלו לצאת לחופשה באחד התאריכים או אפילו בשניהם. איש אינו מונע מכם לבלות כראוי בימי האהבה, מה גם שמבחינתכם כל יום הוא יום אהבה.

  1. הצעת נישואין.

מדובר בהצעה מרגשת שתקבע את עתידכם בשנים הבאות. כדי להפיג מעט את המתח ולקחת לכם את הזמן כדי לעכל את השינוי הגדול, כדאי להגיע אל הצימר וליהנות מפינוקים כמו שצריך. תוכלו לבלות יחד, לבשל עם הידיעה שאתם עומדים להתחתן ורק אז, בסיום החופשה לספר זאת לכל האנשים שאתם אוהבים.

  1. ציון יום נישואין.

בין אם אתם נשואים רק שנה ובין אם 20 שנה, יום נישואין הוא יום שעליו אתם פשוט לא יכולים לוותר. ואין דרך טובה יותר לציין את היום המיוחד הזה, אלא באמצעות חופשה מפנקת בצימר.

צימר אחוזה בלב העתיקה, הגליל העליון, צפת. צילום- יח"צ

מתכוננים לחופשה בצימר

ראינו כי בצימר יש את כל הדרוש לחופשה זוגית מהנה. כעת, עליכם להתכונן יחד לחופשה המפנקת. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבחור את הצימר המתאים ביותר. ההחלטה הזו צריכה להיות שלכם, ולכן כדאי לחפש יחד את הצימר הנכון לכם. לאחר מכן, כדאי לערוך רשימה של כל הדברים שאתם צריכים לקחת לצימר. היתרון הגדול בצימר הוא שכבר יש בו את רוב הדברים שאתם צריכים כמו מגבות, סדינים וכריות. לפיכך, נותר לקחת רק דברים כמו בגדים להחלפה, בגד ים, ערכת עזרה ראשונה, מגבונים וכמובן אוכל להכנת ארוחות במטבח או על האש בחצר. כמובן, אם אינכם באים בקטע של לבשל, מומלץ להזמין ארוחות בוקר מראש או לבקר במסעדות באזור. ולבסוף, כדאי לבוא עם מצב רוח טוב מעל ומעבר. אחרי הכול, אתם בחופשה זוגית.