קרדיט לתמונות FREEPIK

פוליש לרצפה הינו הליך תחזוקתי הכרחי עבור רצפות ממגוון סוגים. השירות רלוונטי עבור דירות, בתים פרטיים, בתי עסק, מרכזים מסחריים, אולמות אירועים, קניונים ועוד. ישנם סוגים שונים של פוליש לרצפה, כאשר כל סוג מותאם לסוג המרצפות ולאופי המבנה. חברת ניקיון בראשון לציון מספקת שירותי פוליש עד בית הלקוח תוך הקפדה על כל הפרטים. נהוג להזמין שירות זה כל מספר שנים, וזאת ע"מ להחזיר למרצפות את הברק והיופי הטבעיים.

פוליש ווקס

אחד הסוגים הנפוצים והמוכרים של פוליש לרצפה הוא פוליש שעווה ע"ב ווקס. פוליש ווקס מספק שכבת הגנה דקה ושקופה המשפרת באופן ניכר את נראות המרצפות. שכבת הגנה זו יעילה כנגד שריטות וכתמים ובנוסף הופכת את הניקיון השוטף להרבה יותר פשוט.

פוליש קריסטלי

פוליש קריסטלי כולל ניקוי וקירצוף של הרצפה ע"י מכונת פוליש. לאחר פעולת ההברשה מבתצעת הברקה קריסטלית מקצועית, המעניקה לרצפה מספר שכבות הגנה. בפועל, פוליש קריסטל מתבצע ע"י מכונה מיוחדת המחדירה חומר פולימרי אל תוך האבן. התוצאה הסופית הינה נוצצת במיוחד ומבטיחה מראה רענן ל3-4 שנים לפחות.

פוליש אקרילי

פוליש אקרילי הינו סוג נוסף של פוליש לרצפה, שהינו רלוונטי יותר עבור בתי עסק – בהם ישנה רצפה מסוג אפוקסי לרצפה או משטחי PVC תעשייתי. במקרים אלו פוליש אקרילי ייתן את המענה האולטימטיבי לשיפור הנראות וקבלת שכבת הגנה איכותית.

פוליש סילר

הייחודיות של פוליש סילר היא בכך שהוא מייצר שכבת הגנה אטומה לחלוטין. באופן זה ניתן למנוע מגוון גדול של לכלוכים ולייצר רצפה עמידה במיוחד.

בחירת חברת ניקיון בראשון לציון

שימו לב, לא כל חברת ניקיון מתמחה בתחום הפוליש. ישנן חברות שמתמחות בניקוי כללי בלבד, המיועד לפני מעבר דירה וכו'. לעומתן, יש חברות אשר מתמחות דווקא בתחום של פוליש וליטוש שיש. חברות אלו מספקות מגוון גדול של שירותים הקשורים לחידוש רצפות, שיוף, חידוש, ציפוי, מריחת חומרים מיוחדים וכו'. מן הסתם רצוי לבחור חברה מנוסה עם שנים של ניסיון בתחום של פוליש לרצפה, ולא בחברה אקראית. יש בתחום מגוון גדול של מוצרים ואף מגוון מכשירים ייעודיים המסייעים במריחה מושלמת של החומר ע"י הרצפות.

לסיכום

הציבור בישראל כבר מבין את הערך הגדול של ביצוע פוליש לרצפה אחת לכמה שנים. בעלות סבירה למדי מקבלים רצפה חדשה ונוצצת. זה נכון לבתים פרטיים וגם לבתי עסק ואולמות אירועים. השירות אינו מיועד רק לרצפות שיש אלא למגוון משטחים קשים שניתן להבריש ולהבריק. מתלבטים אם יש צורך בפוליש? רוב החברות מספקות כיום ייעוץ און ליין ללא עלות וללא התחייבות. בכל אופן, ניתן להזמין את השירות כחלק משירות ניקיון תקופתי או להזמין אותו לצורך טיפול נקודתי ברצפות. ישנם מקרים בהם הליך פוליש לרצפה יכול להחליף הליך של החלפת מרצפות ישנות.