מרפדיית קפיטונאז' – ריפוד ספות ללא מאמץ

מרגישים כי הספה שלכם לא נוחה כמו שהיא הייתה בעבר? הנראות של הספה כבר לא מרשימה אתכם כמו בהתחלה? הנטייה הראשונית תהיה ללכת לרכוש ספה חדשה. אך נכון להיום המחירים גבוהים מאוד, לא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש ספה באיכות גבוהה. כל עוד הספה הקיימת מספקת את הצרכים שלכם, אין סיבה שתרוצו לקנות ספה חדשה. מה אנו מציעים לכם לעשות? לפנות לאפשרות של ריפוד ספות. מרפדיית קפיטונאז' זה המקום שבו תוכלו להחזיר את הספה הישנה לסטנדרטים הרצויים. היא תהפוך להיות נוחה כפי שהיא הייתה בעבר, וגם מרשימה מאוד בנראות שלה.

 

60 שנות ניסיון בתחום

 

על מנת שתוכלו להחזיר את הספה לסטנדרטים הרצויים יהיה עליכם לפנות למומחים בתחום. הצוות שלנו הוא צוות מנוסה מאוד שעוסק עשרות שנים בתחום הספציפי הזה. מרפדיית קפיטונאז' היא מרפדייה שקיימת כבר 60 שנה מה שאומר שיש לכם על מי לסמוך. עד כה הצוות שלנו טיפל בעשרות אלפי לקוחות, והגיע הזמן שגם אתם תוכלו להנות. לא משנה איך תסתכלו על זה, אין תחליף לניסיון. כאן אתם מקבלים צוות עם ניסיון עשיר ועם ידע משמעותי.

ריפוד ספות עד הבית

 

מי אמר שאתם צריכים לצאת מהבית על מנת לרפד את הספה הקיימת? הצוות שלנו ידאג להגיע אליכם לכל מקום שבו אתם נמצאים. זה מה שמייחד אותנו בהשוואה לכל מרפדייה אחרת שיצא לכם לבקר בה. מרפדיית קפיטונאז' תעשה כל מה שאפשר כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה. במקום שתסחבו את הספה אתכם, הצוות המיומן שלנו יגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש. הכי חשוב שבסוף תקבלו בדיוק את התוצאה שאותה רציתם לקבל.

 

מחירים משתלמים במיוחד

 

מי קבע שאתם צריכים לשלם ביוקר על מנת לרפד את הספה? מהיום ריפוד ספות אפשר לעשות במחירים משתלמים לכל כיס. מרפדיית קפיטונאז' שמה לה למטרה להציע ללקוחותיה שירותי ריפוד ספות במחירים שווים. מה שאומר שגם אתם יכולים לרפד את הספה בבית שלכם מבלי לקרוע את הכיס. כמובן שהאפשרות הזאת תהיה יותר משתלמת מאשר רכישת ספה חדשה. השירות שתקבלו מאיתנו יאפשר לכם להפוך את הספה הקיימת לספה חדשה. עם מחירים כאלה זה פשע שאתם לא מחדשים את הספה הישנה.

 

התשלום מתבצע בסוף התהליך

 

הצוות של מרפדיית קפיטונאז' ידרוש מכם את התשלום רק בסוף התהליך. המטרה היא שתשלמו על העבודה שקיבלתם מאיתנו רק כאשר תהיו מרוצים ממה שקיבלתם. הרי מה זה שווה לשלם כסף על תוצאה שלא עומדת בקנה מידה אחיד עם הדרישות שלכם? אצלנו הלקוחות יודעים כי הם משלמים רק על התוצאה המושלמת. מעבר לכך אנו מספקים אחריות מלאה על כל העובדה למשך 3 שנים. מה שאומר שיש לכם שקט בשנים הקרונות בכל מה שקשור לריפוד של הספה הביתית שלכם.