מה זאת בנייה קלה?

במאמר זה אסביר כמה עקרונות בסיסיים של בנייה קלה כמו גם כמה קונסטרוקציות בנייה פשוטות בפירוט. בנייה פשוטה כוללת בניית נורות, וגופי תאורה.

חשוב להשתמש בתאורה טובה ויעילה באתר הבנייה

מכיוון שהתאורה הנכונה יכולה לעזור לכם לבטל את הסיכון לתאונות, כך שתוכלו לראות בקלות מה אתם עושים. חשוב גם להשתמש בתאורה הטובה והיעילה ביותר באתר מכיוון שהיא יכולה לסייע בביטול הסיכון לתאונות כך שניתן יהיה לזהות אותן בקלות. בנוסף, כדאי להשתמש בגופי תאורה טובים ויעילים באתרי הבנייה שלכם בגלל היעילות הגבוהה שלהם.

תאורה נכונה בבניין

היא חלק מכריע בבטיחות במקום העבודה, לא רק עבור הציוד המשמש את העובדים, אלא גם עבור עובדי הבניין עצמם. תאורת בנייה ניידת אידיאלית ליישומים הדורשים יכולת לעמוד בתנאים הקשורים לאתרי בנייה ואתרי בנייה. אם אתה זקוק לאור באתר הבנייה שלך, אתה יכול לבנות אפשרויות זמניות בצורה של תאורה ניידת.

בפרוייקטים של בניה קלה ישנם סוגים רבים של גופי תאורה ניידים שניתן להיעזר בהם

פיתרון ליישום תאורה לבנייה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל מערכת בנייה קלה. בין אם מדובר בגוף תאורה גדול ומרווח עם נורות לד המפוזרות ברחבי אתר הבנייה, צריך להיות קל יחסית לעמוד בתקני התאורה של OSHA. ההידוק האידיאלי צריך להיות קטן או גדול כמו 1,000 מ"ר, תלוי בסוג העבודה שבוצעה.

הקטנת חלק העץ בבנייה יכולה לסייע בהפחתת הסיכון לשריפה

מים ונזקים סביבתיים אחרים הנגרמים כתוצאה מבנייה קלה. עץ מלא ממדי משמש לייצור עץ מהונדס, כגון עץ, שבבי עץ, דיקט, פלדה, בטון, אלומיניום, זכוכית, נירוסטה ופלדה. עץ רך, המצוי במיני עצים רבים הצומחים במהירות, עשוי ממגוון חומרים, מעץ קשה ועד עץ מחטניים, ואפילו מסוגי עץ אחרים – אך כדאי לנסות להפחית את השימוש כמה שניתן ברכיבים דליקים.

גם מבנים שנבנו עם מסגרות פלדה קלות חייבים להיות איכותיים ועמידים – אסור להתפשר על איכות החומרים בבניה קלה.

חשוב לזכור את בטיחותם של עובדי הבניין באתרי הבנייה, מכיוון שפתרונות התאורה הנכונים ושימוש בחומרי הבניה הנכונים  יכולים למנוע תאונות.