כרטיס ביקור בוואטסאפ

בגלל האופן שבו מתוכנן שירות וואטסאפ, יש כמה תנאים מוקדמים להפעלת WhatsApp Business. במאמר זה אנו עוסקים ביסודות השימוש בעסקים בוואטסאפ, כולל כיצד להתחיל, תלוי באיזו חברה יש לכם. אם אתה כבר משתמש במספר הנוכחי שלך עבור WhatsApp, אתה יכול להשתמש בו גם לחשבון העסקי שלך ב- Whatsapp. מכיוון שהפך לערוץ שירות הלקוחות הרשמי, תמצא את זה דחוף עוד יותר להשתמש בווטסאפ.

אם אתה מעדיף לעבוד עם פוטושופ

נסה את המדריך שלנו לעיצוב כרטיסי ביקור או נסה את הדפדפן הפשוט המבוסס על Placeit כדי ליצור כרטיס ביקור ללא אפליקציות נוספות. אתה יכול להגיע רחוק עוד יותר על ידי שילוב כרטיסי ביקור ואפליקציות ניהול קשר כחלק מכלי הרשת המקצועי שלך.

במדריך זה תראו חמש אפליקציות המקלות על יצירת כרטיס ביקור וירטואלי לשיתוף

אפליקציה זו מאפשרת לכם לנהל את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם מהמשרד האחורי וליצור תבניות בהן תוכלו להשתמש בסמארטפונים של הצוות שלכם. בעזרת אפליקציה זו תוכלו ליצור כרטיסי ביקור בודדים ולשלוח אותם באמצעות SMS, פייסבוק או וואטסאפ. אם אתה מתחבר מרחוק, שתף אותו על ידי העתקת הקישור מהמפה והדבקתו.

אם ברצונך שלמקבל יהיה מספר טלפון, וודא שאתה כולל אותו בהודעה שנשלחת עם הטקסט שאתה שולח דרך האפליקציה.
למידע מורחב אודות כרטיס ביקור בוואטסאפ באפשרותך לגלוש לאתר digitalbcard.co.il

כל מי שמתקשר יכול לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו

כשמישהו סורק את הקוד מופיע באפליקציה "כרטיס ביקור" דיגיטלי שממנו הוא יכול לשמור את הכרטיס כ- .vcf. כאשר אתה מגיש את כרטיסי הביקור שלך, קוד ה- QR של חשבון החברה מופיע גם בטלפון הנייד שלך. לאחר ששמרת את הכרטיס שלך, הוא יישמר בהערות כרטיס הביקור שלך יחד עם כל ההערות שאתה רוצה.

זה עוזר לך ליצור כרטיסי ביקור מותאמים אישית ותוכל להמשיך ולהפיץ אותם תוך שמירה על המרחק החברתי שלך. אם אינך מוצא את כרטיס הביקור שלך, תוכל לרשת ולהרחיב את העסק שלך.

ישנן יישומים רבים אחרים עבור iOS ו- Android המאפשרים לך ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים משלך

ואז יש כאלה שמאפשרים להפוך כל עמוד באפליקציה לכרטיס ביקור אלקטרוני שניתן לשלוח במייל או בטלפון. יש כמה אפליקציות לכרטיסי ביקור דיגיטליים, כך שעליך למצוא את האפליקציה המתאימה ביותר עבורך.

כשאתה יוצר מפת ברירת מחדל בתחתית השדה "צור מפה"

אתה רק צריך להזין את המידע. אם אתה משתמש HiHello, אתה יכול גם לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לאותו משתמש (אין צורך בקוד QR או קישור). צור את כרטיסי הביקור שלך בכל יישום אחר ו- Evernote שולף עבורך את הנתונים מהכרטיס. אולי שמתם לב שמדובר אוטומטית ב"כרטיס ביקור ", אך אל תקישו על" שמור "- זה לא.

למרות שאפליקציה זו נועדה להפוך כרטיסי ביקור למיותרים

היא גם מציעה אפשרות לסרוק אותם. Reader CamCard הוא חובה מכיוון שהוא מאפשר לך לספר את הכרטיסים שאתה מקבל, אבל זה לא טוב כמו אפליקציה שמאפשרת לך ליצור את כרטיס הביקור שלך באפליקציה אחרת. אם אתה מעוניין לעבור מנייר לדיגיטלי, תוכל להירשם ל- HiHello כאן.

אם אתה צריך לנהל את פרטי הלקוחות שלך

סורק המובנה ב- CRM שלך עשוי להיות הפרקטי ביותר. Evernote היא גם אחת הדרכים הטובות ביותר לסרוק כרטיסי ביקור, אך היא אינה טובה כמו סורק דיגיטלי. מכיוון שאתה זקוק רק לכרטיסים הסרוקים. אם אתה זקוק לכרטיסים דיגיטליים או סתם רוצה לארגן את כרטיסי הנייר שלך כדי לסרוק מספר כרטיסים, יש סורק כרטיסי ביקור שעושה את העבודה.

אין תבנית מודפסת לכרטיס ביקור עיצוב, ואין מעצבים מתחילים שלא רוצים ללמוד את היסודות של יצירת כרטיסי ביקור גדולים בעזרת מעצב מקצועי או אפילו מעצב אתרים עם מחשב.

בעידן הדיגיטלי

זה חיוני שאתה משתמש גם בכרטיסי ביקור דיגיטליים כדי לשתף את פרטי הקשר שלך בתצוגה נוחה. הוספת העמוד האישי או הארגוני שלך לכרטיס הביקור שלך יכולה להיות דרך נהדרת לשמור על קשר עם הקהל שלך. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד כל החשבון פרטי קשר לשירה le view, וניתן לשתף אותם גם בפלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, לינקדאין וכו '

אפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטלית זו בחינם לאנדרואיד ו- iOS מאפשרת לך ליצור, לאחסן ולשלוח. קשרים ללקוחות פוטנציאליים. HiHello היא אפליקציית רשתות חברתיות בעלות קוד פתוח בחינם, המיועדת לעזור לכם לאצור ולהרחיב את הרשת שלכם.