יתרונות של חתונה אזרחית

חוקי שותפות חד מינית באירופה (זוגיות ושותפויות אזרחיות) מוגבלים להכרה בבית, מגורים משותפים מוגבלים להכרה בחו"ל, זכויות מגורים אינן מוכרות וחוקים מגבילים נישואין לזוגות חד מיניים [1], כולל חוקים אחרונים ו החלטות בית המשפט שטרם נכנסו לתוקף.

כאשר בית המשפט העליון אישר חוקי נישואים חד מיניים בשנת 2015 בארצות הברית

רוב המדינות הפכו שותפויות אזרחיות מקומיות לאיגודים אזרחיים במקום נישואים, ואילינוי הייתה אחת המדינות הבודדות שאסרו על לגליזציה של שותפויות אזרחיות. אך לאחר 2014, לאחר שהמדינה חוקתה את הנישואים החד-מיניים ופסיקה של בית המשפט העליון משנת 2015, איגודים אזרחיים ושותפויות פנים הם עדיין הדרך שבה זוגות חד-מיניים יכולים ליהנות מאותן זכויות כמו זוגות נשואים.

נישואין מעניקים זכויות מסוימות והגנות מסוימות לכמה זוגות ברמה הפדרלית. בארצות הברית, זוגות מקבלים רישיון נישואין מנייר המעניק לכל אחד מבני הזוג חלק מהכספים, הטבות, ביטוחים והטבות מסוגים אחרים, כגון זכויות בית חולים וביקור. נישואין אזרחיים מעניקים לכל אחד מבני הזוג את כל היתרונות המשפטיים שזוג נהנה מהם בנישואין מחייבים ומוכרים מבחינה משפטית.

אתה והזוג עשויים להיות זכאים לירושה על פי חוקי המדינה, אך ייתכן שלא תהיה לך גישה להטבות, למשל. לזוגות הנכנסים לשותפות אזרחית יש את הזכויות המשפטיות שהמדינה מעניקה, אך לא את אלה שמעניקה הממשלה החוקית.

הממשלה הפדרלית אינה מכבדת שותפויות אזרחיות

כך ששותפויות אזרחיות נמצאות במעין גבול מבחינת תפקידי הממשלה המבוצעים על ידי המדינה והממשל הפדרלי כגון מיסוי, הגנות פנסיוניות, הוראות ביטוח משפחה ותקופות בינוניות. תוכניות כמו Medicaid. אנשים שעומדים בדרישות הנישואין של מדינותיהם, זכאים כזוגות נשואים לרוב הטבות כספיות, כולל הטבות פדרליות. בנוסף, כמה מדינות הקימו נישואין על פי החוק המקובל, מה שאומר שלזוגות משותפים שעומדים בדרישות המדינה לנישואין בחוק המקובל יש תאריך מסוים שבו יש להכיר בהם.

לזוגות באילינוי יש את אותן זכויות כמו לזוגות נשואים במדינות כמו אילינוי, אך מכיוון שהממשלה הפדרלית אינה מכירה בשותפויות אזרחיות כמו נישואים, זוגות בשותפויות אזרחיות יכולים להימנע מעונשי מס.

לזוגות ששותפיהם בני יותר מ -62 שנים יש את הזכות להינשא על פי חוק הנישואין הממלכתי, אך חוקי הביטוח הלאומי והפנסיה גורמים להם להיות בלתי מעשיים להינשא.
למידע נוסף על יתרונות של חתונה אזרחית באפשרותך לבקר באתר free-wedding.info

בדרום אפריקה נישואין אזרחיים מעניקים לזוג את ההכרה המשפטית בשותפותם בהתאם לחוקי הנישואין במדינה

אין להתבלבל עם נישואין על פי החוק הכללי, שותפות אזרחית היא מערכת יחסים משפטית בין שני אנשים המקנה זכויות ברמת המדינה. נישואין, איגוד משפטי של שני אנשים, דורשים רישיון וטקס ברוב המדינות.

אם יש לך נישואים חד מיניים והאיחוד שלך מוכר בארצות הברית

אתה זכאי לאותם הטבות מדינה ופדרלית כמו זוג חד מיני. אזרח אמריקאי הנשוי למישהו ממדינה אחרת יכול לחיות במדינה זו באופן חוקי כזוג חי, עכשיו או לא. אזרח אמריקאי נשוי בחו"ל יכול לסייע לבן זוגו הלא אמריקאי להגר לבריטניה.

אם DOMA מתהפך, זוגות במדינות עם נישואים חד מיניים יקבלו הטבות פדרליות בעת הגשתן; זוגות בשותפויות אזרחיות לא. עם ביטול DOMA, אלמנות ובני זוג במדינות עם חוקי נישואין הוגנים אינן משלמות מיסים על אחוזות של בעל או אישה מאותו מין.

קבלת ותיקים והטבות צבאיות כבני זוג, כגון חינוך, טיפול רפואי והלוואות מיוחדות. קבלת שכר, קצבאות עבודה, תוכניות פנסיה והטבות מבן זוג שנפטר. כאשר בן זוגך נפטר, תוכל לרשת את נכסיו מבלי שתצטרך לשלם מס.