טיפול שיניים לחיוך הוליוודי

בתהליך המכונה עיצוב חיוך, רופאי שיניים קוסמטיים מוסמכים משתמשים במגוון טכניקות כדי לשמור על חיוך חלומותיך. כדי להעניק לך חיוך הוליוודי סימטרי בלוס אנג'לס, קליפורניה, שיטה זו משתמשת בסוגר ברור שאתה חובש על השיניים. ד"ר סטיבן דק מילר, רופא שיניים קוסמטי ומייסד פרויקט החיוך ההוליוודי, מסביר את הליכי השיניים שיגרמו לך להתאהב בחיוך שלך. לאחר התקנתו, פורניר מוחל על השיניים בעזרת צבע מלט מיוחד הניתן לכוונון על מנת להראות שהוא נראה טבעי. בדוק את הנשיכה שלך ואתה מסיר עודף מלט שיניים ואת החיוך ההוליוודי שלך עכשיו יש לו מראה סימטרי טבעי.

רופא השיניים יצלם את פיו של המטופל, המשמש לפיתוח תוכנית לשלב הבא בטיפול בשיניו.

במהלך הייעוץ ובדיקת החיוך

רופאי שיניים קוסמטיים יבדקו את השיניים כדי לקבוע אם ציפויי חרסינה הם בחירה מתאימה ויסבירו את היתרונות והחסרונות של אפשרויות פורניר שונות לשיניים שונות. כמו כן לוקחים צורת שן כך שתוכלו להתכונן לציפוי שתקבלו בפגישה הבאה, מה שיעניק לכם את החיוך המושלם. שוחח עם רופא השיניים על טיפולים בטוחים, יעילים ומקצועיים להבהרת החיוך שלך, או בקר אותנו לייעוץ חינם אצל רופא שיניים במערב הוליווד. לכל הצרכים של מהפך חיוך, אנו מציעים לך אפשרויות לשקול, כמו גם חלופות שעשויות לעזור לך להשיג את המטרות המחויכות שלך. אנו יכולים לשלב טיפולי הלבנת שיניים בפגישות השיניים הרגילות שלך או לתכנן טיפולים לאירועים מיוחדים כגון חתונות, ימי הולדת ואירועים מיוחדים אחרים.
לעוד פרטים אודות טיפול שיניים לחיוך הוליוודי וחיוכים הוליוודיים מומלץ לבדוק כאן: beyondsmile.co.il

אם אתם מעוניינים במהפך לחיוך בהוליווד

אנא צרו איתנו קשר עוד היום להזמנת פגישה עם אחד מרופאי השיניים הקוסמטיים שלנו. אנו יכולים לעזור לך ליצור ציפוי שיניים בעל מראה טבעי שיכול להפוך את החיוך הרגיל שלך למשהו מדהים באמת. רופאי השיניים הקוסמטיים שלנו ב- Smile Makeover מפתחים תוכנית טיפולים באופן ספציפי על פי היעדים שיש לך לחייך. אם אתה מעוניין להפוך את המראה שלך למדהים יותר או אם אתה זקוק לשיפורים ספציפיים בבריאות הפה שלך, אנו יכולים לעזור לך בהשגת יעדים אלה. כשאתה קובע תור במשרד השיניים שלנו בהוליווד, השיניים שלך ייבדקו כדי לקבוע אם מוגלה היא האופציה הטובה ביותר להשיג את המטרה שהייתה לך בחיוך, ואם כן, מה זה עבורך ועבור רופא השיניים שלך. תוכנית טיפול יכולה לכלול פרוצדורות משקמות קוסמטיות או פונקציונליות רבות, כולל הלבנת שיניים, השתלות שיניים וסתימות. מהפך מחויך עשוי לכלול יישור שיניים עם אי-קווים, החלפת שן חסרה בשתל דנטלי, או הלבנת שיניים ושחזור.

ציפויים הם לא הדרך היחידה ליצור חיוך טוב יותר

אך הלבנת שיניים, כתרים ועבודות אורתודונטיות יכולות להיות גם חלופות. פורניר הוא לא הדרך היחידה ליצור חיוך טוב יותר: הלבנת שיניים וכתרים – הלבנת שיניים, כתרים ומשחת שיניים גם עבודות יישור שיניים יכולות להיות חלופה. הלבנת שיניים והכתרתם – הלבנת שיניים, השתלות כליליות או אורתודרמליות ושיניים – הלבנת שיניים והשתלות שיניים – עבודה אורתודרמטית יכולה להיות גם חלופה. פורניר הוא לא

כדי לתת לך מושג, החיוך ההוליוודי בלוס אנג'לס, קליפורניה הוא טיפול טרנספורמטיבי שמטרתו לשכלל את השיניים עם ציפויים. בסרטון זה ניתן לראות מטופל מביא את "חיוכו ההוליוודי" שלו בציפוי פורצלן. אנו נסתכל על הסוגים השונים של טיפולי שיניים שיכולים להיות חלק מהמהפך של חיוך הוליוודי.

הפורניר מוחל על השיניים בעזרת צבע מלט מיוחד הניתן לכוונון על מנת להראות שהוא נראה טבעי. זה נהדר גם להלבין את השיניים שנותרו לפני שתשיג את הצמר כדי שלא יגיב עם המוצר ההלבנה.

יש היבט נוסף של מהפך חיוך הדורש תחזוקה תקופתית אצל רופא השיניים

הלבנת שיניים. בעבודה עם רופאי שיניים מנוסים, הוליסטיק יכול לעזור לך לצפות לטוב ביותר לאורך החיים של החיוך שלך ולהיות מודע מתי צריך לעדכן או להחליף חלקים מסוימים בחיוך היפה החדש שלך.

ניקוי שיניים נכון

הוא התחלה טובה, אך עליכם לשמור על היגיינת הפה כדי להבטיח את הכמות הנכונה של הלבנת שיניים וכן היגיינת שיניים נאותה. החדשות הטובות הן שאתה יכול להיות בטוח שתקבל חיוך בריא ויפה בעזרת רופא השיניים ובשירותי השיניים הטובים ביותר שיש.

עם זאת

השיניים עשויות להיות עקומות מכדי לתקן בעזרת פורניר בלבד, מה שאולי אומר שתצטרך להתחיל את הטיפול בחיוך ההוליוודי שלך עם טיפול יישור שיניים. שיניים ישרות עוזרות לשפר את הנשיכה שלך, ואם אתה רק רוצה שיניים שעובדות כמו שהן צריכות, ביקור במערב לא יכול להיות חלק מתוכנית הטיפול שלך.