קרדיט תמונה FREEPIK

לכל קווצת שיער בראש שלך יש תוחלת חיים של בין שנתיים לחמש שנים. לזקיקי שיער יש מחזור של צמיחה פעילה, תקופת מעבר ותקופת מנוחה. ישנן נסיבות וגורמי אורח חיים שיכולים להביא לנשירת שיער. בתהליך שנקרא טלוגן ,Telogen effluvium שהוא יכול להיות סימפטום של מתח, או שזה יכול לקרות לאחר הריון, כתופעת לוואי של תרופות, או כתוצאה ממצב בריאותי בסיסי. אם אתם חווים נשירת שיער שמובילה לקרחות, כתמים או גושים גדולים של שיער שיוצאים החוצה, לחברת אטרקטיבו יש את הפתרון המדויק עבורכם. בין אם נשירת השיער שלכם היא תוצאה של מצב בריאותי כרוני או קצר טווח, יש דברים שאתם יכולים לעשות כדי להגן על השיער שיש לכם. הדבר העיקרי שאתם יכולים לעשות להספקת נשירת שיער, היא לרכוש את המוצרים של אטרקטיבו, ולזכות במראה המרענן והצעיר. עם שיער שהוא שלכם לגמרי, ללא שימוש בחומרים כימיים מסוכנים. אלה רק בהסתמכות על כוחה של אימא טבע.

תסמינים לנשירת שיער

תסמינים אצל גברים, שיער מתחיל לעתים קרובות לסגת מהמצח. נשים נוטות לאבד שיער לאורך החלק. נשירת שיער נקודתית (אלופציה אראטה) קודמת לפעמים לקרקפת מגרדת או כואבת. נשירת שיער חלקית (אלופציה אראטה)

לחץ חוזר על השיער יכול לגרום לסוג של נשירת שיער הנקראת התקרחות מתיחה. התקרחות מתיחה פתח תיבת דו-שיח מוקפצת זה הופך נפוץ יותר ויותר לנשים בגיל המעבר לחוות התקרחות שרירנית קדמית, שבה קו השיער זז לאחור. התקרחות פרונטלית יכולה להופיע בדרכים רבות ושונות, תלוי מה גורם לה. זה יכול להופיע בפתאומיות או בהדרגה ולהשפיע רק על הקרקפת או על כל הגוף.

סימנים ותסמינים של נשירת שיער עשויים לכלול: דילול הדרגתי בחלק העליון של הראש. זהו הסוג הנפוץ ביותר של נשירת שיער, המשפיע על אנשים עם הגיל. אצל גברים, לעתים קרובות השיער מתחיל לסגת בקו השיער במצח. לנשים יש בדרך כלל הרחבה של החלק בשיער שלהן. דפוס נשירת שיער שכיח יותר ויותר אצל נשים מבוגרות הוא קו שיער נסוג (התקרחות פרונטאלית).
קרחות מעגליות או חלקיות- חלק מהאנשים מאבדים שיער בנקודות קרחות מעגליות או חלקות על הקרקפת, הזקן או הגבות. העור שלך עשוי להיות מגרד או כואב לפני שהשיער נושר.
התרופפות פתאומית של השיער- הלם פיזי או רגשי עלול לגרום לשיער להתרופף. חופנים של שיער עלולים לצאת בעת סירוק או שטיפת השיער או אפילו לאחר משיכה עדינה. סוג זה של נשירת שיער גורם בדרך כלל לדילול שיער כללי אך הוא זמני.

אטרקטיבו הכתובת שלכם להפסקת נשירת שיער

חברת אטרקטיבו חרטה על דגלה, את החזון לספק מוצרים למספרות ולאנשים פרטיים, שיאפשרו להם להפסיק את נשירת השיער. ושאר צרכים שקשורים לבריאות, שיקום וטיפוח השיער שלנו. החברה פועלת בשימוש של חומרים טבעיים בלבד, כאשר אף אחד ממוצרי החברה לא נוסה על בעלי חיים.
המוצרים של אטרקטיבו להפסקת נשירת השיער, עשירים בחומרים טבעיים, שחוברו בפורמולה ייחודית בליווי שמן קיק. במטרה לשקם ולחזק את עור הקרקפת, השורשים של השיער שלכם ובעצם פועלים להפסקת נשירת השיער.
בזכות צוות המומחים של חברת אטרקטיבו, יותר ויותר אנשים ברחבי העולם מצליחים להפסיק את נשירת השיער שלהם, זוכים לשיקום השיער וטיפוח השיער שלהם. בדרך טבעית, בריאה ומוכחת. אז למה אתם מחכים צרו קשר כבר היום והנציגים שלנו ישמחו לענות לכם על כל שאלה, להכווין ולהדריך אתכם, בכיוון לראש מלא שיער ומראה צעיר ורענן.