ד"ר ינון אריאלי

במהלך השנים ד"ר אריאלי עזר לאלפי משקיעים על ידי התמקדות בהשקעות ערך על ידי התבוננות באסטרטגיות. הוא השיק אפליקציית מובייל חדשה שתסייע למשקיעים בבורסה לגלות רעיונות למניות רווחיות מוול סטריט. במשך למעלה מעשור סייע אריאלי לאלפי משקיעים על ידי התמקדות באסטרטגיות השקעה וביצועים תוך חיפוש אחר אסטרטגיות במניות, אג"ח, קרנות נאמנות ומכשירי השקעה אחרים.

אכן

זוהי אסטרטגיה המופעלת על ידי כמה מהמשקיעים המפורסמים בעולם, כולל וורן באפט, ואחת מאסטרטגיות ההשקעה המועדפות עליו בשוק המניות. זו אכן אסטרטגיית השקעה להצלחה ארוכת טווח של תיק מניות, אגרות חוב, קרנות השקעה או מכשירי השקעה אחרים. ואכן, האסטרטגיה היא אסטרטגיית השקעה בה משתמשים כמה מהמשקיעים המפורסמים בעולם, כולל וורן באפט.

אפליקציית תיק המניות של ינון מעניקה למשתמשים תובנות לגבי מיטב רעיונות ההשקעה החדשים המסייעים לכולם לבנות תיק מצליח. זה מחקה ומבצע אסטרטגיה כמותית המבוססת על תיק מניות, אג"ח, קרנות נאמנות ומכשירי השקעה אחרים.

בנסיבות רגילות, הקרן משקיעה בחברות המורכבות ממדדים בעת הרכישה. מדדים אלה משמשים במודל כמותי לזיהוי אלה שנראים מוערכים בשוק. כתוצאה מכך, PwVSeek עקבה אחר ביצועי מדד S & P 500 וממוצע התעשייה של דאו ג'ונס בחמש השנים האחרונות.

ישנן מניות אחת או יותר

קרנות שכותרתן עליכם לקחת בחשבון: iSTOXX (r) והמדדים הבסיסיים. VALQ שואפת לספק תוצאות השקעה התואמות את הביצועים של istO XX (r) ללא עמלות או הוצאות. PVALs שואפים לספק תוצאות השקעה המשקפות את ביצועי מדד S & P 500 וממוצע תעשייתי של Dow Jones ™ ללא עמלות ועלויות. VALQ מבקש לספק תוצאות השקעה התואמות היטב את ביצועי מדד S & P 500 האמריקאי ומדדי DOW Jones Industrials עם

חשוב לציין כי מדד ה- ODI המשמש כאן שונה ממדד ה- OD במקור. פותח על ידי ויזל והובל (1963) ונמצא בשימוש נרחב עד היום. הוא קיים במדד S & P 500 בארה"ב ובמדד תעשיות התעשייה DOW Jones ™ וכן במדדים אחרים.

ערך זה מייצג 94.7% מהשונות

מה שמרמז כי הסף לא ליניאריות קטן מכדי להסביר את העלייה המשמעותית ב- ODI עקב העלייה התלולה ביחס V / m. אנו רוצים להיות מסוגלים לחזות את הקשר בין OD בהתבסס על פוטנציאל הממברנה והעלייה בשיעורים על בסיס זה. בהתבסס על מהירות התגובה החזויה, אנו מעריכים את ה- O DI / R ויוצרים תחזיות לפסגות על ידי יישום v ו- m. מכיוון שנראה שהגידול באודי נגרם אך ורק על ידי הסף הגבוה של אי-ליניאריות, היחסים בינו לבין V / ODI הם
עבור פרטים נוספים על ד"ר ינון אריאלי עליך לבדוק ב- israelhayom.co.il

משוואה 18, התנאי לפיו ה- ODI / R גדול מה- O DI / V הוא p (1). משוואות 12 ו -13 מספקות חיזוי מדויק יותר של הקשר בין פוטנציאל הממברנה למהירות התגובה, שתלוי רק בחוק ביצועי האקספוננט. אם v (c) גדול יותר או פחות מ- V (i) במקרה זה, v (c) עולה בפקטור 2.5.

חיזוי זה תואם באופן הדוק את הקשר המוקלט בין אינדקס לקו המבוצע, אך ההנחה היא המעריך p (3). הקשר הישיר של משוואה 13 בנספח מאפשר לחזות את פוטנציאל הממברנה הבסיסי (OD) ואת מהירות התגובה.

הם אומרים שתשואות גבוהות בשוק המניות דורשות ניתוח מעמיק

כולל משהו שרוב המשקיעים לא רוצים לעשות. אך לא כל המשקיעים מוכנים או מסוגלים לעשות את הדרוש בכדי לבצע ניתוח יסודי של המניות כדי לראות אם יש ערך טוב. האפליקציה החדשה הזו לא אמורה לעשות "עבודת רגליים קשה" ופשוט להציע למשתמשים את הסיכוי הטוב ביותר לזכות במניות שהובטחו. כשמגיע רעיון קנייה אטרקטיבי חדש, משתמשים מזהירים אם הרעיון הישן איבד את מחירו ההוגן ויש למכור אותו.