בכל הנוגע לבית מרקחת טבעי, צמחי מרפא ושמנים אתרים הם שני הכלים החשובים ביותר עליהם אנו מסתמכים. היום, ב"מרקחת הטבעית "הזו, אני רוצה להציג בפניכם את התרופה הראשונה שלימדו אותי: שמן אתרי.

כרוקח, ייתכן שאתה יודע שרבים מהמטופלים שלך משתמשים ברפואת צמחים בדרגות שונות. יש מטופלים שפונים לבית המרקחת שלהם בשאלות לגבי מוצרים צמחיים שנרכשו במקום אחר ושואלים אם הם יכולים לקחת אותם עם התרופות שקיבלו להם מרשם. לאחר שהוכח כי השימוש בתרופות צמחיות הוא חשוב ויעיל מאוד, יש לציין כי הוא אינו משפיע על יכולתם של מטופליך להשתמש בסוגים אחרים של תרופות. אם אינך מכיר תרופות צמחיות, עליכם בהחלט להשתתף בתכנית הסמינריונים של הסטארט-אפ הנטורופתיה. סמינרים אלה יעלו את המודעות למוצרים טבעיים ואולי גם ימשכו מטופלים חדשים לבית המרקחת שלכם.

אני מקווה שהמרשמים והטיפים הללו יעזרו לכם לבנות בית לרפא בית מרקחת טבע בביתך. אם יש לך שאלות בנוגע לתרופות הומאופתיות, אנא פנה ליועץ הנטורופתיה שלנו שנמצא במקום בימים שני עד שישי בין השעות 8: 00-16: 00 – אתה יכול ליצור קשר עם בית המרקחת שלך למטרות הבאות : אתה יכול גם ליצור קשר עם בית המרקחת כדי להזכיר להם את המרשם שלך עד שניתן יהיה לבקבוקו שוב. בית המרקחת ייצור איתך קשר שוב באותו זמן כדי להזכיר לך למלא את המרשם.

אם ברצונך להציג או לקבל עותק של ה- PHI שלך, אנא קבל את הטופס "הגש בקשה לרשומות" בבית המרקחת שלך והחזיר את הטופס המלא לבית המרקחת. בית המרקחת יקבל ממך אישור בכתב לכל שימוש אחר או חשיפה של PHI וישתמש ויחשוף אותו רק בהתאם לאישור זה. יש לך את הזכות לבקש גישה לעותקי PHI הכלולים בבתי מרקחת ולקבל אותם למשך תחזוקתם. עם קבלת העותק של טופס הנייר, תישאל אם תקבל עותקים ואם כן, אם תקבל אותם.

אם ברצונך לשנות את קובץ ה- PHI שלך, קבל את הטופס "בקשה לשינוי PHI" מבית המרקחת שלך והחזיר את הטופס המלא לבית המרקחת. אם ברצונך לקבל מסמכי הזמנה עבור ה- PHI שלך, תקבל את הטופס "בקשה לקבלת מידע על ההזמנה" מבתי המרקחת שלך ותחזיר את הטפסים המלאים לבתי המרקחת שלך. אם ברצונך לשנות את קבצי ה- PHI, תקבל מבתי המרקחת את הטפסים "בקשה לשינוי" ו"בקשה לשינוי PHI "ותחזיר את הטפסים המלאים לבית המרקחת.

אם ברצונך לבקש שינוי כתובת התקשורת שלך או מספר הטלפון שלך, אנא השג את טופס "הגבלת השימוש והגילוי" מבית המרקחת שלך והחזיר את הטופס המלא לבית המרקחת. אם ברצונך לבקש הגבלות נוספות, אנא קבל את טופס "הגבלות על יישומים והודעות שימוש" מבתי המרקחת והחזיר את הטופס המלא לבתי המרקחת שלך. בית המרקחת שלך ישתמש ב- PHI שלך כדי לבצע הערכות איכות ואמצעי שיפור, להעריך את צוות העובדים שלה ועשוי ליצור איתך קשר כדי ליידע אותך על טיפולים או מוצרים חלופיים. בית המרקחת שלך עשוי להיות חלק מארגון דומה שיכול להקל על הגישה לבסיס הידע שלך ולמשאבים אחרים. ארגונים מסוימים, כמו קייזר פרמנטה נורת'ווסט, אימצו הנחיות לניהול ואחסון של תוספי צמחים.

תעשיית המוצרים הטבעיים מציעה לבתי מרקחת עצמאיים מספר יתרונות המסייעים להם לצמוח בנוף שהולך וקשה יותר. היכולת להפריד את הגבול בין קונים קונבנציונאליים וטבעיים פירושה שלמרקחות יש כיום יותר הזדמנויות להרוויח כסף ממוצרים טבעיים. בעוד שהתחרות העיקרית היא הרשתות הלאומיות, הוספת מוצרים טבעיים לחזית יכולה להפוך את בית המרקחת שלך ליעד בריאות טבעי בקהילה שלך.

ד"ר אן פרוצ'יק בוחנת את המוצרים בבית המרקחת שלך וקובעת מה הם. בסך הכל, היא תומכת נלהבת בחינוך רפואי מונע ומאמינה שרוקחים יכולים לעזור. לדבריה, תואר בתרופות בשילוב עם ידע בצמחי מרפא, תזונה ותזונה מסייע לה להבין את כל קשת הבריאות. למעשה, הוא מציין כי תרופות צמחיות קיימות במגוון צורות, כולל תה צמחים, תרופות צמחיות, צמחי מרפא ותוספי תזונה, כמו גם תרופות מרשם.

לנוחיות המטופלים שלנו, Third Stone Health מקיים אתר בית מרקחת טבעי הכולל רשימה מקיפה של תרופות טבעיות, ויטמינים, מינרלים, עשבי תיבול ותוספי מזון. אנו ממשיכים לחפש את המוצרים העדכניים והיעילים ביותר עבור לקוחותינו ומציעים מגוון רחב של מוצרים כגון תה צמחים, תרופות צמחיות ותכשירים צמחיים, כמו גם תרופות מרשם. כולם מכילים ויטמינים, מינרלים ועשבי תיבול טבעיים, כולל מזונות מלאים ומזונות המיועדים לספיגה ולעיכול על ידי הגוף.

אנו מחויבים להשתמש במוצרים המיוצרים על ידי אנשים אחראיים לסביבה, וכל המוצרים האורגניים של USDA מיוצרים תוך שימוש בתהליכים וחומרים טבעיים. אנו משתמשים בתהליכים המקדמים איזון אקולוגי ומקדמים מגוון ביולוגי.

בית מרקחת טבעי
בית מרקחת טבעי צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *