בית מרקחת הומאופטי. הרוקח ההומאופתי מציע מגוון רחב של הומאופתיה, הומאופתיה, צמחי מרפא ותרופות ביתיות.

תוכלו למצוא למעלה מ -700 תרופות הומיאופתיות בודדות שתוכלו לקנות באינטרנט בכל שעות היממה, ותוכלו גם להזמין מגוון רחב של תרופות צמחיות, תרופות לבית ותרופות צמחיות. הם יכולים להזמין תרופות ללא רישיון מבלי להצטרך לבית מרקחת באופן אישי.

ובתי מרקחת ורוקחים מורשים כדין לספק תרופות ללא רישיון לחולים בודדים. בית המרקחת של סמית מוקדש לתמיכה בהומאופתים ובקרוב יהווה הומאופתיה על ידי מתן שירות מהיר ומקיף לחולים עם התרופות ההומאופתיות, הצמחים והביתיים העדכניים ביותר.

אנו לא מאמינים כי תרופות הומיאופתיות יעילות יותר מפלסבו ואין ראיות מדעיות טובות המאשרות אותן כתרופות, אך חשוב להשאיר לחולים אפשרות מושכלת. אנו ממליצים לכל הרוקחים המתאמנים לשתף אותנו בדעותיהם, מכיוון שהם מכוונים אותנו לכיוון הנכון בכל הנוגע להציע מוצרים הומאופתיים בבית המרקחת.

לחולים מושכלים תהיה ברירה ואנחנו נפעל אם רוקח, צוות בית מרקחת או מערם מדפים לא יודיעו ללקוח בבירור כי התרופה איכותית. כדי להבטיח שהומאופתים לא ישתמשו בתרופות "הומאופתיות" ש"יעילות יותר "מאשר פלצבו.

אנו ממליצים להם להתייעץ עם רשות התרופות הרלוונטית בארצם המסדירה בתי מרקחת. הרוקחים וצוות הרוקחות שלנו מסוגלים לספק מומחיות זו, ולכן חשוב לספק למטופלים שלנו אפשרויות בסביבה מושכלת. נראה שזה לא הגיוני שרוקח יידע את עצמו על הרפואה ההומאופתית בפירוט. אין צורך להניח שהכל בחנות הוא "הומאופתי" או שיש הנחה "נכונה".

רוקח צריך להכיר את הרפואה ההומאופתית, אך עליו להיות מודע לספרות המדעית ולהחליט בעצמו אילו נתונים קיימים לפני שהוא תומך בשימוש בתכשירים הומאופתיים בתרגולו. אחד מעקרונות ה"הומאופתיה "הוא היעדר ראיות ליעילותם ויעילותם של המוצרים והטיפולים בו.

זה עלול לפגוע במוניטין של רופא מבוסס ראיות, מכיוון שלספרות המדעית היו תוצאות מעורבות בנוגע ליעילות או חוסר היעילות של המוצרים והטיפולים של כמה הומאופתים. עשרת הנושאים העיקריים העומדים על הפרק כוללים היעדר מנגנון פעולה מוכח, המספר המוגבל של ניסויים מבוקרים אקראיים והעלות הגבוהה של ניסויים קליניים. לא הושגה הסכמה בשאלה האם זה באמת מביא יתרונות בריאותיים או לא.

אם מטופל מעוניין בייעוץ מקצועי, הוא או היא יצהירו כי הרפואה ההומאופתית אינה מוכחת קלינית אלא יכולה לתמוך במחלות מסוימות. לבסוף, הרוקח צריך להיות מודע לכך שחולים יכולים לשנות או להפסיק תרופות קונבנציונליות אם הם מגלים שבריאותם משתפרת כתוצאה מהומאופתיה. – למרות שיש כיום יותר נתונים מדעיים מבעבר שיעזרו ל- FDA ליישם את האמצעים, עדיין חסרות ראיות קליניות אמינות לתרופות הומאופתיות.

אין מחקרים מדעיים איכותיים המראים כי הומאופתיה יעילה יותר מפלצבו. מעניין אם זה ממלא תפקיד בטיפול במחלות נפש ובהקלה על כאבים בגלל אפקט הפלצבו. איך זה יכול לעבוד, ואיך זה יכול לעבוד ביחס לבריאות המטופל ולרווחתו? בית המרקחת ההומאופתי המקצועי לוקח את היעילות המתבקשת בתדירות הגבוהה ביותר של תרופות הומאופתיות בחו"ל. ה- MHRA רישא ורשם כמה מהתרופות ההומאופתיות הנפוצות ביותר בבריטניה, כולל הומאופתיה, תרופות צמחיות ותכשירים צמחיים.

הומאופתיה לבדה אינה התשובה למקרי חירום מסכני חיים כמו התקף לב או שבץ. גלה היכן ישנן אפשרויות טיפול מודרניות ופנה לרופא המקומי לקבלת מידע נוסף.

הסטטיסטיקה האמריקאית של 3% דומה לאלה של קנדה, מה שמרמז על שימוש מוגבר בהומאופתיה במדינה. בשנת 1994, תרופות הומאופתיות היו זמינות רק ב -2% מבתי המרקחת בארה"ב ורק 1% בבתי המרקחת הקנדיים.

נתונים אלה מראים כי בעוד צרכנים רבים משתמשים בהומאופתיה כחלופה לתרופות מרשם לבריאותם, מספר לא מבוטל מצפה שרוקחים יהיו מודעים היטב. לא תמצאו רוקחים בחנויות טבע או באינטרנט, אך הומאופתים ממליצים מדי פעם לחולים על תרופות שהם קונים מבתי מרקחת בבריטניה. בבתי המרקחת של העירייה תוכלו למצוא מומחים רפואיים מוסמכים במיוחד שיעצו לכם, יידעו אתכם ובאמת ידאגו לבריאות הציבור. כמומחים לתרופות, עליהם להיות מסוגלים לייעץ למטופליהם לא רק כיצד להשתמש בתרופות בצורה בטוחה ויעילה, כולל מוצרים הומאופתיים טכנית, אלא גם כיצד ליטול את התרופות שלהם.

בית מרקחת הומאופטי
בית מרקחת הומאופטי צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *