איך עושים השתלת שיער בזקן

כשאתה שומע את המילה "השתלת שיער" אתה חושב על פעולות שיער בראש, אבל מה שאתה לא חושב כשאתה שומע את המילה השתלת שיער הוא שחזור שיער כירורגי מהראש. השתלת שיער תורם ושיער פנים מושתלים מחדש לצד או לקרקפת בטכניקת FUE. כאשר אנו שומעים מילים כמו "השתלת שיער" או "שיקום שיער", אנו חושבים תחילה על שיערנו בראש ואז על שיער התורם.

שפם צומח גם במחזורים, אך התהליך הוא אקראי, כך שהשערות המושתלות צומחות ממש כמו שפם, למרות שהשערות נקצרות מהראש. השיער צומח בחזרה ומכסה את הזקיקים המופצים המשמשים להשתלת זקן, והוא יצמח בחזרה.

שיער הזקן זהה לקרקפת

מה שמקל על השליטה בכיוון צמיחת השיער במהלך ההשתלה. החיסרון היחיד בהשתלת שיער בפנים הוא שהשיער המושתל, כשהוא מגיע מהראש, צומח לשיער הפנים שמסביב. אם אתה רוצה מידע נוסף על התהליך והיתרונות של השתלת זקן ביוסטון, שקול ביקור במרכז להשתלות שיער ביוסטון.
לעוד פרטים על השתלת שיער בזקן ואיך עושים השתלת שיער בזקן יש לגשת לאתר notnimbarosh.com
למידע נוסף על איך עושים השתלת שיער בזקן והשתלות שיער בזקן כדאי לגשת לאתר notnimbarosh.com

במהלך הייעוץ שלך תקבל הוראות כיצד להתכונן להשתלת שיער

כמו בכל פעולה אחרת, יש הוראות שעליך לבצע בהתאם לחוויה טובה יותר עם השתלת שיער בפנים. לסיכום, השתלת זקן אינה הדרך היחידה להתמודד עם היעדר שיער פנים, אלא זהו פיתרון קבוע ומוכח שצובר פופולריות ברחבי העולם. למידע נוסף על פתרונות לשיקום הזקן של NeoGraft שיכולים לתת לך את הזקן שתמיד רצית לגדל.

NeoGraft

היא מערכת מתמחה המציעה מגוון אפשרויות להשתלת שיער להשתלות שיער פנים לגברים ולנשים. כדי להשתמש במונח כללי יותר, מתבצעת השתלת שיער בחולה מאזור פנים עם שיער דק. רובן מבוצעות בטכניקת FUE ("השתלת שיער"), בה אוסף המנתח את שתלי הזקיקים הנחוצים להליך.

ניתן להשתמש באותה טכניקת השתלת שיער שיכולה להחזיר שיער בקרקפת לשחזור שיער פנים

המרפאה של ד"ר סרקן איגין יכולה גם להשתיל שפם ושיער זקן על פי בקשת המטופל. אם אתה מאמין שהשתלת זקן ושיער היא אפשרות הטיפול הנכונה לצרכי המטופל שלך, תוכל ליצור תוכנית טיפול מותאמת. לחולים יכולות להיות שאלות ונדון בטכניקת ההשתלה בה תשתמש ובחלק מהשאלות שעשויות להיות להן. אם אתה שוקל השתלת זקן, התייעץ עם מנתח מנוסה להשתלת שיער כדי לקבוע אם יש לך מספיק שיער מושתל ומוכן ואתה מועמד טוב להליך. חשוב מאוד שתהיו בררניים מאוד בבחירת מומחה להשתלות זקן ושיער. אם תחליט לעבור השתלת חזה, עשה את המחקר שלך ובחר מנתח מכובד שיוכל לתת לך את הזקן שאתה רוצה. בזמן שאתה מחליט על השתלת שיער, אנו ממליצים לפנות לייעוץ במרפאת השתלת השיער הטובה ביותר.

במהלך הייעוץ שלך תוכלו לדון ביתרונות הרבים של השתלת זקן

שיש בה כדי לפתור את הזיפים הדקים שלך ובעיות בריאותיות אחרות. השתלת הזקן והשפם היא הליך כירורגי בו מוכנס תחילה חומר ההרדמה המקומית לאזור התורם. על ידי ידיעה כי ניתן להשתמש בהשתלות זקן בשילוב הליכים אחרים כגון השתלת חזה ושד.

התהליך והטכניקה של השתלת זקן דומים להשתלת שיער

בה מסירים את שיער התורם מגב השיער. השתלת זקן מרימה שיער ומשתילה אותו לפנים ולצד השני, כמו הצוואר, המחשוף או אפילו הראש. עלות עקירת יחידת הזקיקים (FUE) תלויה במידת היקף צמיחת שיער הפנים שלך וכמה זמן נשירת השיער שלך נמשכת. השתלת שיער FUT מסורתית מומלצת לגברים ונשים בהתאם לגודל שיער התורם ולמידת נשירת השיער בפנים, כמו גם לגילך.

רוב השתלות הזקן מבוצעות בהרדמה מקומית על בסיס אשפוז

כך שלא תחוו אלא אי נוחות קלה. עם זאת, עלות כל השתלת שפם, הדרושה למילוי זקן מלא, היא יותר מ -3,000 דולר. זהו תהליך מאתגר ביותר להחזיק את הידע והניסיון הנדרשים להשתלת זקן, אחד מהם מבוצע במרכז להשתלות שיער ביוסטון ואחד בו עשיתי התמחות במרפאות שיער מתקדמות.

עם זאת

אם ברצונך להחזיר שיער בפנים, ניתן לשקול הליך פשוט להשגת אותו הדבר. השתלת זקן יכולה להיות הפיתרון לגברים ללא שיער, בין אם על ידי גידול זקן או זקן מלא או אפילו זקן מחלק. כל מי שיש לו בעיות בצמיחת שיער בפנים או שקשור לנשירת פנים או שיער הוא מועמד אידיאלי להשתלת לחמית.