איך לאתר מומחה לטיפולי שורש

המדריך השלם לטיפולי שורש נועד לעזור למטופלים ללמוד יותר על האופן שבו טיפולים כאלה יכולים לעזור בהקלה על כאבי שיניים.

בבלוג זה אסביר את היתרונות של טיפולי שורש, כולל תופעות הלוואי והעלויות שלהם.

עם כל המידע הזה, כדאי שיהיו לך את כל הטיפים הדרושים לך כדי לחסוך כסף בטיפול שורש על ידי קבלת הטיפול הדרוש לך בהקדם האפשרי.

רופא השיניים שלך יודיע לך אם העלויות לתעלת השורש ולכתר גבוהות יותר מאשר רק טיפול שורש, שישפר בצורה הטובה ביותר את מצב השיניים שלך.

ברגע שרופא השיניים שלך צילם את השיניים שלך וביצע הערכה למצב שלהם הוא יכול לוודא אם באמת יש צורך בטיפול השורש.

לעיתים בקופות החולים, קביעת תור לטיפול שורש יכול לארוך הרבה זמן, לכן אם המצב חמור ויש כאבים מידיים, ניתן לקצר תהליכים ולגשת למה שנקרא רפואת שיניים בחירום (פשוט להתקשר למרפאה ולבקש רפואת שיניים חירום).

ואז, לאחר שרופא השיניים ומומחה לטיפולי שורש בחנו את פיך ואולי ביצעו צילומי רנטגן על מנת להעריך את מצב השיניים, הם יכולים גם להעריך את היקף הטיפולים הנדרשים והעלות שלהם.

לאחר שתסיים את טיפול השורש, רופא השיניים ימליץ על המשך הטיפול הרצוי (וכמובן ימליץ לצחצח שיניים באופן קבוע, פעמיים ביום לפחות, ובעזרת חוט דנטלי במקרה הצורך :))

צילומי רנטגן עוזרים לרופא השיניים לתכנן את טיפול השורש

מכיוון שרק באמצעות צילום ניתן לחשוף את המספר, הגודל, הצורה והעומק של השורשים, מה שמראה עד כמה ההליך יכול להיות מסובך. במהלך הפגישה עם מומחה לטיפולי שורש, הוא יבצע איתך בדיקה יסודית וצילום רנטגן לפני שיקבע אם אתה זקוק לטיפול שורש או לא.

התקשר למרפאה שלך כדי לבדוק אם תוכל להשתמש בתכנית טיפולי שיניים בחינם או בעלות נמוכה בסבסוד של חברת הביטוח  שלך.

אם רופא השיניים מציע טיפולי שורש

שאל את עצמך אם תרוויח מביקור אצל מומחה. אם רופא השיניים הכללי שלך הציע טיפולי שורש, בחר רופא מומחה לטיפולי שורש מנוסה שהתמודד עם בעיות דומות לשלך. אשר יוכל לתת לך מידע נוסף על הסיבה שאתה זקוק לטיםול בתעלת שורש ואילו אפשרויות טיפול עומדות לרשותך.

בכל מקרה – חשוב לבחור רק את הטיפול המקצועי והמקיף ביותר ממומחה לטיפולי שורש.

שיהיה בהצלחה!!