איך כדאי לבחור ראומטולוג ילדים

ראומטולוגיית ילדים מתמחה בטיפול מקיף בילדים עם מחלות ראומטיות

ובמיוחד דלקת פרקים. ראומטולוגים בילדים מאבחנים ומטפלים בילדים עם מצבים כמו דלקת מפרקים אידיופטית לנוער (הידועה גם בשם דלקת מפרקים אוטואימונית לנוער), זאבת מערכתית, דרמטומיוזיטיס, סקלרודרמה, דלקת כלי הדם ומחלות אוטו-דלקתיות, כולל תסמונת קדחת.

ראומטולוג ילדים יכול לעבוד גם עם מומחי משנה אחרים כמו רופאי ילדים

כירורגים אורתופדיים, רופאי עור, נפרולוגים ומומחי שיקום כמו פיזיותרפיסטים, מטפלים בעיסוק והבעה, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, תזונאים ומנתחים אורטופדים. רזומטולוג אקדמי לילדים נבחר כקלינאי טהור, המשלב אחריות מחקרית, קלינית ופדגוגית. ראומטולוגים נחשבים לאבחונים מופתיים שניתן להתייעץ איתם בפתרון אתגרים ובעיות קליניות.

לאחר סיום התואר ברפואה לאחר ארבע שנות לימודי רפואה

ראומטולוג משלים תוכנית מגורים ברפואה פנימית או ברפואת ילדים. לאחר שסיימו את מלגת ההכשרה שלהם בראומטולוגיה, עליהם לעבור בחינה לאומית קפדנית. עבור מבוגרים, בחינת הראומטולוגיה נערכת על ידי המועצה האמריקאית לרפואה פנימית.

ראומטולוגים מטפלים בילדים,

מתבגרים ומבוגרים צעירים, מה שהופך את החלוקה הזו של מומחי ראומטיקה למומחים בכל הנוגע לטיפול בילדים. אנו משתמשים בגישה משפחתית לטיפול על ידי פיתוח תכניות טיפול פרטניות לכל מטופל ומעורבות המשפחה בתהליך קבלת ההחלטות הרפואיות. גישת הצוות שלנו פירושה שכמה רופאים מביאים את המומחיות הייחודית שלהם לטיפול בילדיכם. כל צוות השירות הרפואי, כולל פלבוטומיסטים, טכנאי מעבדה, טכנאי רדיולוגיה, ופיזיותרפיסטים ומרפאים בעיסוק, מאומן לעבוד עם חולי ילדים.

ראומטולוג ילדים

הוא רופא המתמחה בטיפול מקיף בילדים ובני משפחותיהם עם מחלות ראומטיות, במיוחד דלקת פרקים. תפקידו של ראומטולוג הוא לאבחן, לאתר, לטפל ולטפל בחולים עם דלקת פרקים ומחלות שרירים ראומטיות אחרות. המטולוג ילדים הוא בדרך כלל רופא ילדים שהשלים הכשרה מיוחדת של 2-3 שנים ברפואת ילדים ובהומטולוגיה ומחזיק בתעודת מועצה בתחום זה.

באני כותב

כדי לתמוך בפנייה של ראומטולוגים חדשים לילדים במדינתך לצורך הסמכת המומחיות שלהם על ידי הסוכנות הממשלתית שלך או ייעוץ רפואי, ולקבלת תמיכה ממלכתית ואוניברסיטאית. יש להם גישה למומחים קליניים מוכרים שמבצעים מחקר פורץ דרך.

ישנם ראומטולוגים בילדים העוסקים במרכזים אקדמיים

וההשתתפות של אנשי סגל ומתמחים בפעילויות אקדמיות כגון מחקר אופיינית. עם זאת, פיצויים פחות אופייניים בראומטולוגיית ילדים מאשר בתתי ענפים קוגניטיביים, אקדמיים וילדים אחרים.