ארגון בת מצווה בראשון לציון הוא לא דבר פשוט ויש לא מעט דברים לדאוג להם. כיום לנערות הצעירות כבר יש ציפיות גדולות מההורים וללא התחשבות בהורים או במצב הכלכלי הן רוצות את המסיבה הכי גדולה, הכי טובה, הכי מושקעת והכי אטרקטיבית מבין כל הבנות בכיתה.

ההורים מצד אחד רוצים להעניק לילדה את הטוב ביותר שזה גם יסייע לה חברתית בבית הספר, להרגשה האישית שלה ולתרומה לביטחון העצמי שכל-כך חשוב בגיל הזה ולחוויות שלה לכל החיים. מצד שני ההורים רוצים להיות מאוזנים מבחינת ההוצאות, על כן כדאי לבחור במועדון לבת מצווה אטרקטיבי המקיים אירועי בר/בת מצווה ומקדם את כל השירותים הרלוונטיים במקום אחד.

בחירת מועדון בראשון לציון:

אחד הדברים החשובים ביותר הוא בחירת מועדון נכון לאירוע. המקום צריך להיות מספיק גדול, כדי להכיל את כמות האורחים הנדרשת, דוכני המזון, אטרקציות שונות, במה ורחבת ריקודים ומצד שני גם לא גדול מדי ביחס לכמות האורחים, כדי לא לתת תחושה של חלל גדול מדי וריק מאנשים. מועדונים לבת מצווה בראשון לציון עשויים להיות בחירה טובה כיוון שאלה זולים יותר כלכלית מאשר אולמות אירועים ומאשר ארגון הפקות גדולות בטבע הדורשות השכרת ציוד רב וכאב ראש לא קטן שכרוך בארגון, בתיאום ובביצוע שלכם ההורים. במועדון המיוחד לאירועים יש את כל מה שאתם צריכים מבחינת תאורה, הגברה, חשמל וכל מה שצריך להפקת אירוע אמיתי ומכובד. ניתן לארגן את התפאורה כפי שאתם רוצים כמובן ויש בדרך כלל מטבחון לנהל ממנו את הקייטרינג.

 מוסיקה- זמר? להקה? תקליטן?

מלבד המועדון , יש לא מעט דברים שצריך לדאוג להם כמו תפאורה, צלם, אנשי מקצוע נוספים וכמובן להחליט מה עושים עם המוסיקה. הבחירה הסטנדרטית ובדרך כלל גם המוצלחת ביותר היא לשכור תקליטן. החל מתחילת הערב ועד לסיום החגיגה המשמחת התקליטן ישמיע שירים בהתאם לשלב של האירוע ואף יקריין את מהלך האירוע, יזמין את האורחים לרחבת הריקודים וכו'. להקה או זמר שמורים למי שירצה להשקיע יותר כסף ולזכות בהופעה מיוחדת יותר עם טאץ' אישי לאירוע וכמובן לכלת השמחה, אם כי במידה ובחרתם זמר, כדאי יהיה לבחור מישהו או מישהי שיתאימו לקהל היעד שברובו ילדים וכמובן בנות צעירות.

בחירת אטרקציות:

לבסוף חשוב לבחור גם אטרקציות מלהיבות לאירוע. בדרך כלל במועדונים שמתמחים ומנוסים בחגיגת בת מצווה יש גם כמה אטרקציות אפשריות לבחירה, אולם ניתן גם להזמין את האטרקציות מיוזמתכם בתיאום מראש כמובן. אטרקציות הן דבר חובה בכל אירוע וכמובן באירוע בת מצווה עם כמות גדולה של ילדים ושל ילדות שצריך להעסיק אותם ולעורר אצלם סקרנות והתלהבות כל פעם מחדש.

בחירת מועדון לבת מצווה בראשון לציון דורשת מאמץ וראש פתוח. שלבו מועדון אירועים שיענה על דרישותיכם, יספק את כלת השמחה, יהיה חדשני ומיוחד וכמובן יתאים לכם מבחינה כלכלית והעיקר שיהיה במזל טוב.

צילום: FREEPIK