הקלטת שיר באולפן יכולה להיות יקרה למדי, ורובם משכירים לפי שעות, אבל אתה רק צריך כמה דברים בסיסיים כדי להקליט את המוסיקה באולפן ההקלטות שלך. להלן מספר טיפים כיצד להפיק את המיטב מפגישות ההקלטה הקרובות שלך. אם אתה רוצה לקפוץ – פתח אולפן ביתי, אתה צריך לדבר עם עצמך, ויש מעט דברים שחשובים יותר מהאחרים. אין לך באמת תקציב לטונות של מקליטים ביתיים, אז כשאתה מתחיל עם הקלטת הסטודיו שלך בבית, איזה ציוד הוא הציוד הבסיסי המעט שאתה צריך רק כשיש לך את כל הציוד הדרוש כדי להגדיר ולהקליט את המוסיקה שלך בבית באולפני ההקלטות?

אם אתה משתמש במחשב באמצע אולפן ההקלטות שלך

אתה צריך דרך להפעיל אותו ואתה יכול לקנות ממשק זול. בעוד אולפנים מקצועיים משתמשים במיקרופונים המותאמים להקלטת צלילים של להקה חיה או אנסמבל כמו תופים, בס וגיטרה, לעתים קרובות אולפני הבית שוכחים מיקרופון אחד או שניים, תלוי במה שרוצים להקליט. אם אתה רוצה להקליט תופים עם הרבה מיקרופונים או להקות או הרכבים חיים, ייתכן שתזדקק לתשומות רבות. כדי להקליט שיר, אתה זקוק לפחות לדוכן אחד – עמדת מיקרופון לבד ומיקרופון, אך לא יותר משניים.

אם אתה זקוק לעזרה נוספת בהקלטת השירה שלך

עיין בקורס הקלטת הקול שלנו, שם נראה לך שלב אחר שלב כיצד להקליט שירה בבית ולהשיג תוצאות סאונד נהדרות גם בחדר שנשמע רע. אם כבר יש לך מיקרופון מעבה להקלטת שירה, תוכל להשתמש בו להקלטת שירה וכן להקלטת הגיטרה האקוסטית שלך. כאשר אתה מגדיר את האולפן הביתי בפעם הראשונה, אתה זקוק למיקרופון אחד או שניים בלבד, אך ככל שתקבל יותר שימוש באולפן, תתחיל לצבור יותר מיקרופונים. על ידי שילוב של מיקרופון עם מעמד למיקרופון ולוח הקלטה (או אפילו מיקרופון מעמד), יש לך את היכולת להתמודד עם מרבית מצבי הזמר / גיטרה המתרחשים באולפני ההקלטה שלך.

כשאתה באולפן הקלטות

טוב לדעת בדיוק מה אתה רוצה וכמה זמן אתה הולך להקליט. זמן האולפן יכול להיות יקר, ולכן להבין כיצד להקליט את השיר שלך הוא קריטי לקבלת ההקלטה הטובה ביותר האפשרית בתום מושב האולפן. תוכנית אולפנים עושה הבדל ברחבי העולם, ומפיקי סאונד מתחילים צריכים להיות מודעים לכך שרמקולי האולפן עולים יותר מהמחשב בו הם משתמשים להקלטת מוזיקה.

עם זאת, הנה מדריך שלב אחר שלב להקמת אולפן הקלטות ביתי מבלי לבזבז הרבה כסף. ממיקרופונים לטיפולים אקוסטיים, מדריך זה מראה לך את כל מה שאתה צריך כדי לבנות את הסטודיו הביתי שלך מתחת ל -1,000 דולר.

הרשימה שלמעלה מכילה את כל מה שאתה צריך

כדי להקליט, לערבב ולהפיק מוסיקה משלך בחדר החזרות שלך. באמצעות מדריך זה תוכלו לבנות אולפן הקלטות משלכם מתחת ל -1,000 דולר מבלי שתצטרכו לשכור חדר מקצועי! 8 המכשירים הללו נדרשים להקמת אולפן ביתי שיוכל להפיק רצועות ראויות לרדיו.

אם אינך יכול להקליט ולאחסן את השירים שלך בשום מקום ואתה רגיל ל- Pro Tools

אינך זקוק להתקני הקלטה ביתיים. אין שום דבר רע בכך שיש לך אולפן משלך להקלטה ביתית, אבל אפשר למצוא בו הרבה יותר. זה גם אומר שיש לך זמן ומרחב ליצור מוזיקה בתנאים שלך. להיות מסוגל להקליט, לערבב ולהפיק מוזיקה משלי בזמן שלי זה משחרר להפליא.

כשאתה מכין את התקציב שלך לאולפן הקלטות ביתי, אל תשכח להרכיב את הכל באותו אופן שהיית עושה לגבי כל אולפן אחר בביתך.

אם אתה באמת מעוניין להפיק ולסיים את המוסיקה שלך

ספר לנו בתגובות למטה. שתף אותנו בחוויה שלך בהקלטת שיר באולפן בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב או כל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת. ספר לי איך אתה אוהב את השיר שהקלטת, ואם באמת יש הבדל בין הקלטה והפקת מוזיקה לאחר שסיימת אותו, אנא יידע אותי.

כשאתה מקליט מוסיקה משלך

קח את הזמן והקליט כלי אחד אחרי השני. אם אין לכם להקה או רצועה מלאה מוכנים להקלטה, תוכלו להקליט את השיר בחדר נפרד. כשאתה מקליט מסלול מאפס, בצע תחילה את המסלול הווקאלי, ואז הקליט את כל המוסיקה באותו חדר ואז בצע את הכל מחדש.

ישנן טכניקות מסוימות שמאמן הקול שלך יכול ללמד אותך

אך דאג להכין את עצמך מראש. הקלטת שיר דורשת תרגול רב, לא רק באולפן, אלא גם במהלך הופעות חיות על הבמה. אתה יכול להיכנס לאולפן בזמן שאתה מקליט את השיר ואפילו לראות איך הוא מוקלט, אז תהיה מוכן.